Brändi arhetüübid

Muudame Sinu isiksusetüübi brändiks

Kui brändist saadakse aru, siis on see hea pinnas “Know, like and trust” faktori tekkeks (mis viib lõpuks ka õnnestunud müükideni):
1) Klient peab sind tundma.
2) Sa pead kliendile meeldima.
3) Klient peab sind usaldama.
Siin tulevadki mängu arhetüübiderinevad inimtüübid, mis väljendavad inimeste kindlaid põhiemotsioone ja motivatsioone.
Ära unusta, me teeme äri teiste inimestega!
Kui ettevõte kasutab ära oma isiksust, oma arhetüüpi, mõistavad inimesed seda, ja see võimaldab meil sellega suhestuda.

Mis on arhetüübid?

Oled sa näiteks raamatuid lugedes või filme vaadates märganud kindlaid inimtüüpe? Näiteks uljast kangelast, rõõmsat süütukest või tarka õpetlast. Me näeme neid raamatutes, filmides, ajaloos, kunstis, popkultuuris – igal pool.
Need karakterid on arhetüübid: erinevad inimtüübid, mis väljendavad inimeste kindlaid põhiemotsioone ja motivatsioone.

Arhetüübid kõlavad meie jaoks loogiliselt, sest me märkame korduvaid mustreid, sümboleid ja ka inimeste ühiseid iseloomujooni. Need aitavad meil mõista erinevaid lugusid ja tunda nendega seoses erinevaid emotsioone.

Miks peaksid Sina teadma oma arhetüüpi?

Kui sa tead oma arhetüüpi (soovitatavalt isegi kahte), on sul võimalik luua võimas ja tõhus raamistik, millele oma bränd ja selle strateegia kujundada, leida Sulle sobiv suhtluskeel ning samade väärtustega sihtrühm ja koostööpartnerid.

Seega saad Sa edastada võimalikult selge sõnumi, kellele Su toode või teenus mõeldud on, mis väärtused Sulle olulised on, kuidas neid oma brändi üle kanda, kuidas luua meeldejääv ja eristuv bränd ning lisaks aitab see Sul võidelda teada-tuntud Petise sündroomiga.

Annan Sulle vajalikud tööriistad, et seda võimalikult lihtsalt teha.

Milline neist on Sinu arhetüüp?

armastaja
avastaja
hoolitseja
armastaja
avastaja
hoolitseja
armastaja
avastaja
hoolitseja
armastaja
avastaja
hoolitseja